Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

14 Nisan 2009 Salı

Altan Aksoy.



. Ortaokuldan itibaren sadece futbolcu olmayı istediğini anlatan yıldız futbolcu, sözlerini şöyle sürdürdü: İKİ AYAĞIM DA SÜPER
`13-14 yaşında kendi başıma yaptığım çalışmalarla sol ayağımı sağ ayağım seviyesine getirdim. Şimdiiki ayağımı da iyi kullandığım için orta saha çizgisinin önündeki her mevkide rahatlıkla forma giyebiliyorum. Hocamız Eric Gerets, şu anda sol kanatta boşluk olduğu için beni orada oynatıyor. Şimdi bu mevki için Heinz transfer edildi. Benim gerçek mevkim sol kanat olmadığı için bu transferi pek kafama takmıyorum. Benim asıl yerim forvetin hemen arkasında serbest oynamak. O mevkide daha verimli olduğumu düşünüyorum.` Teknik kapasitesi çok yüksek olan Altan, günümüzün futbolunda artık fizik gücün çok ön plana çıkmasından yakınıyor: `Ben çok teknik bir oyuncuyum. Ama günümüzde sadece tekniği yüksek oyuncu olmak yetmiyor. Fizik gücününüzün de iyi olması gerek. Bazen sahada çok koşmak ve pres yapmak benim gibi teknik oyuncuların meziyetlerini kullanmasına müsade etmiyor. Herhalde 1980`li yıllarda futbol oynasaydım herkes çok daha farklı bir Altan izleyebilirdi. Çünkü o zaman fizik güç bu kadar ön planda değildi. Yeşil sahalarda daha estetik hareketler görebiliyorduk.
Altan Aksoy (doğum 5 Şubat 1976 Türkiye) Türk orta saha oyuncusudur. Şu anda Mersin İdman Yurdun'da futbol oynamaktadır.
Daha önce Gaziosmanpaşaspor, İstanbulspor, Adanaspor, Göztepe A.Ş., Kocaelispor, Konyaspor,Galatasaray takımlarında oynamıştır. 2005-2006 sezonunu Çaykur Rizespor'da kiralık olarak geçirdikten sonra, takımı Galatasaray'ın da izniyle 2 senelik profesyonel anlaşma imzalayarakÇaykur Rizespor'a transfer olmuştur.2008-2009 sezonu itibariyle Mersin İdman Yurdu forması giymektedir. Ç. Rizespor formasıyla Trabzonspor maçında 53. dakikada gol atmasından dolayı Rizede Plakayı çakan topçu olarak anılmaktadır.
RSS FEED Twitter Share Facebook Share Haber.gen.tr Share Technorati Share Google Share Delicious Share Digg Share

Hiç yorum yok: