Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

14 Nisan 2009 Salı

Kısa...Kısa.....

Rıdvan Dilmen...
5 kulüpte çalıştım 4’ünde süper başarı gösterdim. Vanspor’u 1. lige çıkardım. Karşıyaka’yı 18'cilikten potaya soktum. Altay’da 8 maçın 7 sini kazandın. Diyarbakır'daki malum olaylardan çıkamadık. Adanaspor'la Türkiye kupasında yarı final oynayan nadir takımlardan olduk.

Namı değer Kör gani.

Gani Kasım: Eski Adanalı futbolcu. İngiliz işgali altındayken Kıbrıs’a giden Adana karmasında yer aldı.

Cafer.
Adanaspor'dayken şike teklif ettiler

SORU:Sana şike teklifi oldu mu ve ne dediler?

CAFER: Adanaspor'dayken oldu. Ama teklif eden takımı söyleyemem. Kırmızı kart gör, oyundan atıl dediler.

SORU: Sen ne yaptın?

CAFER: Kulübe müracaat ettim, oynamak istemedim. Ama oynattılar ben de bir gol attım.
Serkan'dan, Doğan'a sitem

ADANASPOR'DAN transfer edilmesinin ardından Bolu Gerede kampında sakat çıkması nedeniyle geri gönderilen Serkan Bekiroğlu, Teknik Direktör Ziya Doğan'ı eleştirdi. Hayal kırıklığı yaşadığını belirten genç oyuncu, "Gerede kampında aşırı yükleme nedeniyle kasıklarımda ağrılar meydana geldi. Fakat bir hafta içinde iyileşip, normale dönebilirdim. Trabzonspor'a Ziya Doğan için gelmiştim. Ne yazık ki kendisi Malatyaspor'da olduğu gibi beni yine kenara itti" dedi.
.......................................................................
bu benim gittigim ilk fb macidir. o macta adanasporlu sabotic vardi. adi f.bahceye gelecek futbolcularin arasinda gecerdi. fakat kendisi a.gücü ile anlasmisti. ve o gün sanki hayatinin futbolunu oynuyordu. zaten f.bahce de ilk yarida gol atamamisti. ılk yari bittiginde futbolcular cikis tüneline girerken sabotic aleyhine ne tezahüratlar yapilmisti... 2. yari basladi ve ilk 15 dakikada gene f.bahceden gol sesi yoktu ve sabotic sahane oyununu devam ettiriyordu. f.bahce kalecisi nurettin ile her karsilastiginda stad ayaga kalkardi. neyse ki ilk gol 64. dakikada b.senol ile gelince tüm f.bahceliler sevindi. ardindan hemen 2 dakika sonra da aykutun golü gelince hepimiz mac yavas yavas farka gider diye konusmaya baslamistik ki 81. dakikada senol 3'ün ardindan 2-3 dakika sonra turhan'in golleri gelince hepimiz sevinmistik. hatta ve hatta stad bayram yerine dönmüstü. ta ki macin bitmesine saniyeler kala adanasporun tek sayisi gelene kadar. tüm taraftarlari da üzen golü atanin sabotic olmasiydi. maci f.bahce 4-1 almisti ama atilan 4 gol unutulmus, neden sabotic'den gol yenildinin analizi yapiliyordu.

dönem gazetesinden;

sabotiç ve ercan'ı fenerbahçeliler kaçırdı

feenerbahçe-adanaspor maçından sonra sevinen taraf kümede kaldığı için adanaspor'du. adanaspor'un golcüsü sabotiç ve 6 nolu formasıyla orta alanda etkili olan ercan ise maçtan sonra herkesin gözü önünde fenerbahçeli yöneticiler tarafından kaçırıldı. önce ercan'ı alan yöneticiler daha sonra basın kapısından çıkan adanaspor'un yugoslav futbolcusu sabotiç'i iki kişi kolundan tuttuğu gibi 50-60 metre ilerideki 2 kd 261 plakalı beyaz mercedes arabaya apar topar bindirdiler. 2 futbolcu hiçbir soruya cevaplamadan alel acele stadın önünden uzaklaştılar. iki futbolcunun yöneticiler tarafından görüşme yapmak üzere kimsenin bilmediği bir yere götürüldüğü öğrenildi

Hiç yorum yok: