Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

17 Ekim 2009 Cumartesi

Bu maça yüreği dayanamadı.

Küme düşme mücadelesi verdiğimiz yıllardan bolu maçı.
Sezonun son maçı yendiğimiz takdirde kümede kalacağız yenildiğimiz takdirde küme düşeceğiz beraberlik dahi kurtarmıyor.
Maç güzel başlamıştı tribunlerde coşkulu bir hava vardı.
Maçın 18.dakikasında bolu sporlu Halil İbrahim bizim kaleci erhanla karşı karşıya kaldı o an ben bayılmışım kardeşlerim ve arkadaşlarım beni hastaneye yetiştirdiler.
Çünki o pozisyon penaltıdan bile kolay atmaması mümkin değildi eyvah dedim gittik demişim bayılmışım.
Hastanede ayılıp kendime geldiğimde Adanasporun galip geldiğini öğrendiğimde inanamadım o pozisyon gol olmadımı diye hayretler içerisinde kaldım bunca eziyeti boşa çektiğimi anladım ama bu bir sevgi yürek dayanmıyor.
O sezon bu galibiyetle liğde kaldık.

Şevket gülümsek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

O maçta Bolunun kalesini koruyan kaleci ile adanaspordan bir futbolcunun öz teyze çocukları olduğunu duymuştum.