Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

12 Eylül 2009 Cumartesi

Adanaspor Altay maçından.



iletişim yayınları tarafından 2007 yılında yayınlanan "piknikte dömivole" kitabında, bağış erten'in "antepspor'um benim, mazide kalmış sevgilim..." başlıklı yazısında bu maçla ilgili şöyle bir anı geçiyor;

"ilk ne zaman maça gittim, hatırlamıyorum. ama babam hatırlıyor ve hikayesini anlatmayı çok sever. bir adanaspor-altay maçıymış. hakim babanın bızdık çocuğu olarak şeref tribünü'ndeki yerimi almışım. şehir adana, mekan 5 ocak stadı, gerginlik mebzul miktarda. maç zorlu, adana zorda. bir sene öncesinin (1976) lig dördüncüsü, uefa fatihi adanaspor küme düşmemek derdinde. altay ise ligin başaltı lideri. önüne geleni süpürüyor. tribünlerde yöre insanın en büyük hasleti bireysel küfür serenatları başladı, başlayacak. daha maçın 15 dakikası geride kalmamış üstelik. bir ara bir pozisyon oluyor ve ben zıplayıp bağırıyorum: "yaşşa fenerbahçe!" "neyse ki şeref tribünü'ndeyiz", diye anlatır babam. dövecek halleri yok ya!"

bağış erten

Hiç yorum yok: