Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

12 Eylül 2009 Cumartesi

Gençler birliğ Adanaspor maçından bir anı.



babannemlerde bir yandan pineklerken bir yandan da arada bir teleteksten maçın skoruna bakıyordum. uefa kupasın'dan kıl payı valencia'ya elenmiştik ve zaten sezon başından beri ligde pek bişey yapmıyorduk. tek hedef türkiye kupası finali idi ki o da 5 mayıstaydı. kısacası lig maçları sadece çerezdi.

bu erteleme maçına da öyle bakıyordum. maç uzunca bir süre 0-0 gitti. o arada tv'ye dalmıştım ve maçı unutmuştum. maç bittikten sonra skora bakınca acaip şaşırmıştım. son 7 dakikada 4 gol... enteresan gelmişti. hele bir de 83'de 1-0 yenik duruma düşüp 6 dakika sonra 2-1 öne geçmemiz ve ardından 90'da skor'un 2-2 olması... maçlarda pek az raslanan şeylerden... bu arada gençlerbirliği bayağı bir yedek kadro ile maça gitmişti...

(Lars Fredrik Risp, 02-09-2008 13:32:30)

Hiç yorum yok: