Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

8 Mayıs 2009 Cuma

Özer umduya soğuk duş.

Adanaspor formasıyla gol kralı olan eski Beşiktaşlı ve Balıkesirsporlu Özer Umdu'nun ölüm haberi ortalığı karıştırdı. Gazetelere başsağlığı ilanı verilip anısına saygı duruşunda bulunulan Özer'in hala yaşadığı ortaya çıktı.

Hilmi DUYAR=Erdem ÖZCAN / BALIKESİR-BANDIRMA(DHA)

ADANASPOR'da gol kralı olan eski Beşiktaş ve Balıkesirsporlu Özer Umdu'nun ölüm haberi yayılınca gazetelere “başsağlığı“ ilanı verildi, Balıkesirspor sahaya siyah bantla çıkıp saygı duruşunda bulundu ama hala yaşadığı ortaya çıktı.
“Altın kafa'' lakaplı 54 yaşındaki Özer Umdu'yu da hayretler içinde bırakan olay, Balıkesir'de yerel bir gazetenin yayınıyla gelişti. Yerel gazete, isim benzerliğinden kaynaklanan hata sonucu 25 Şubat tarihli nüshasında Özer Umdu'nun ölüm haberini yayınladı. Bunun üzerine Balıkesirspor yönetimi 1974-75 ve 1975-76 sezonlarında kırmızı beyazlı formayı giyen Özer Umdu için bazı yerel gazetelere başsağılığı ilanları verdi.
Balıkesirsporlu futbolcular, pazar günü Vali Selahattin Hatipoğlu'nun da izlediği Yeni Sanayispor karşılaşmasına kollarında siyah bantla çıktılar, karşılaşma başlamadan öncesi de 1 dakikalık saygı duruşunda bulundular.
Ölüm haberini öğrenen Balıkesirspor'un eski futbolcularından Erdekspor teknik direktörü Can Cangök, başsağlığı dilemek üzere Özer Umdu'nun evini aradı. Telefonu Özer Umdu'nun açtığını belirten Can Cangök, çok şaşırdığını belirtti, “Balıkesirspor camiası matem tutarken, Özer Ağabey'in yaşadığını öğrenmek beni sevince boğdu. Ne söyleyebilirim, Allah uzun ömür versin'' dedi.
Bandırma'da bir restoran işleten Özer Umdu ise başsağlığı telefonlarının kendisini de şaşırttığını söylerken, “Duyardım da inanmazdım ama böyle şeyler olabiliyormuş demek. Bu vesileyle pek çok dostumun sesini yeniden duyma fırsatı buldum'' diye konuştu.

ÖZER DE ANLATTI

Bandırma’nda yaşayan 55 yaşındaki 2 çocuk babası Özer Umdu, futbola 1968 yılında Bandırmaspor genç takımında başladığını, 5 yıl Balıkesirspor’da futbol oynadıktan sonra, Zonguldakspor, Adanaspor ve Beşiktaş’ta forma giydiğini söyledi. 17 yıl futbol oynadıktan sonra doğduğu yer olan Bandırma’ya döndüğünü belirten Özer, yaşadığı olayları şöyle anlattı:
“4 ay önce Bandırma Çelikspor’da futbol oynayan Özer isimli bir oyuncu öldü. Belediye hoparlörden, (Futbolcu Özer Öldü) diye anons yaptı. İlçe halkı benim yaşamımı yitirdiğimi öğrenince eve ve işyerime akın etti. Karşılarına çıkınca gözlerine inanamadı. Yaşadığımı 4 ayda güçlükle kanıtladım. Geçtiğimiz hafta Balıkesir’de bir muhabir, (Beşiktaşlı Özer Öldü) diye haber yapmış. Yine aynı olayları yaşadım. Balıkesirspor, siyah bandaşla maça çıkmış. Taziyelerini bildirmek için ev ve işyerimi arayanların telefonuna çıkıp, (Ben ikinci kez ölmedim. Hayattayım) diyorum. İnsanlar kulaklarına inanamıyor. Sevincinden ağlayan yakınlarımda oldu. Buna rağmen yaşamak gerçekten çok güzel.“

Hiç yorum yok: